PYLON CRM Λογιστών_

 

 

Θέλω Προσφορά    Θέλω Παρουσίαση    Θέλω Εκπαίδευση                         

 

 

 

Συνοπτική Περιγραφή

Το PYLON CRM Λογιστών είναι ένα σύστημα διαχείρισης εργασιών της λογιστικής επιχείρησης, για την παρακολούθηση Φορολογικών και Εργατικών Υποχρεώσεων του γραφείου σας και των πελατών σας. Εξοπλιστείτε με ένα πανίσχυρο εργαλείο, που θα ενδυναμώσει τη σχέση σας με τους πελάτες σας, και θα εκσυγχρονίσει την διαχείριση του γραφείου σας

Προσαρμόζεται στις ανάγκες σας και σας παρέχει ολοκληρωμένη και έξυπνη πληροφόρηση που θα αναβαθμίσει το προφίλ της επιχείρησής σας και θα εξοικονομήσει χρόνο για τους εργαζόμενους του Λογιστικού σας Γραφείου.

 

Δυνατότητες

  • Καθημερινή παρακολούθηση εργασιών του λογιστικού γραφείου
  • Ανάθεση Φορολογικών και Εργατικών Υποχρεώσεων
  • Μαζικός Έλεγχος Υποβολής Εντύπων (ΑΑΔΕ – ΕΦΚΑ)
  • Ημερολόγιο εργασιών ανά Χρήστη & Φορολογικό Ημερολόγιο
  • Μαζική Αποστολή Email / SMS σε συγκεκριμένους πελάτες (Newsletter)
  • Δημιουργία Ροών Εργασιών
  • Μαζική Τιμολόγηση εργασιών
  • Αυτόματη διαδικασία τιμολόγησης βάσει οικ. συμφωνιών (Συμβάσεις)
  • Διαχείριση Ταμείου / Χρηματοοικονομική Παρακολούθηση Λογιστικού Γραφείου

 

Χαρακτηριστικά

  1. Υπόχρεοι του γραφείου

Ολοκληρωμένη Διαχείριση Στοιχείων υπόχρεου, συμπεριλαμβάνοντας Στοιχεία Επικοινωνίας, Προσωπικά Στοιχεία, Στοιχεία Ταυτότητας και Στοιχεία Αριθμών Μητρώου με αυτόματη άντληση όπου αυτό είναι εφικτό.

  • Άμεση εισαγωγή υπόχρεων από τις λοιπές εφαρμογών Epsilon Net.
  • Δυνατότητα επισύναψης αρχείων όπως ταυτότητες, νομιμοποιητικά εταιρείας κλπ.
  • Χρήση ελεύθερων πεδίων Υπόχρεου για την απαραίτητη πληροφόρηση.
    • Διαχείριση σχέσεων μεταξύ υπόχρεων, καθώς και υπενθυμίσεις για Επετείους και Ονομαστικές Εορτές.
  • Αυτόματη Άντληση επίσημων Οφειλών των Υπόχρεων από το Πληροφοριακό Σύστημα της Α.Α.Δ.Ε. , του Κ.Ε.Α.Ο. και του Ε.Φ.ΚΑ.

 

  1. Υποχρεώσεις / Φορολογικό Ημερολόγιο

Δυνατότητα παρακολούθησης Φορολογικών Υποχρεώσεων των πελατών που ενημερώνονται αυτόματα από το e-forologia καθώς και πλήρη διαχείριση με αναθέσεις εργασιών. Επιπλέον προσφέρει:

  • Δημιουργία Custom Υποχρεώσεων του Λογιστικού Γραφείου.
  • «Έξυπνη» ανάθεση υποχρεώσεων σύμφωνα με τα σταθερά στοιχεία των Υπόχρεων.
  • Ορισμός υπευθύνων Λογιστικού Γραφείου ανά Υπόχρεο / Υποχρέωση.
  • Συγχρονισμός υποχρεώσεων και καταληκτικών ημερομηνιών μέσω e-forologia.
  • Μαζικός Έλεγχος Υποβολής Εντύπων (ΑΑΔΕ, ΕΦΚΑ).

 

  1. CRM Ενέργειες / Ροές Εργασιών
  • Διαχείριση Πόρων Γραφείου και Πρότυπων Ενεργειών.
  • Καθημερινή καταχώριση & παρακολούθηση προόδου ενεργειών (Ραντεβού, Επικοινωνίες, Πληρωμές, Εργασίες)
  • Δυνατότητα διαμόρφωσης ροών εργασιών σύμφωνα με τις διαδικασίες και τακτικές της κάθε επιχείρησης.

 

  1. Μαζική Αποστολή Email / SMS

Σύνδεση λογαριασμών email και παρόχου SMS με σκοπό την βελτιστοποίηση των σχέσεων του Λογιστικού γραφείου με τους υφιστάμενους ή και δυνητικούς πελάτες.

  • Δυνατότητα αποστολής υπενθυμίσεων μέσω email ή/και sms για μελλοντικά ραντεβού ή επικοινωνίες.
  • Αποστολή ενημερωτικών email σε πελάτες αναφορικά με τις υποχρεώσεις τους στο Δημόσιο (ταυτότητες οφειλής, ποσά, καταληκτικές ημερομηνίες πληρωμής), καθώς και για εργασίες που έχουν ολοκληρωθεί ή έχουν προγραμματιστεί.
  • Μαζική αποστολή email / sms σε συγκεκριμένη ομάδα επαφών.

 

  1. Τιμολόγηση (Συναλλασσόμενοι – Συμβάσεις)

Δυνατότητα τιμολόγησης μέσω της εφαρμογής του CRM, διατήρηση ιστορικού συμφωνιών και αυτοματοποιημένη διαδικασία έκδοσης και αποστολής παραστατικών.

  • Παρακολούθηση συναλλασσόμενων και υπηρεσιών λογιστικού γραφείου.
  • Έκδοση και ηλεκτρονική αποστολή Παραστατικών Παροχής Υπηρεσίας / Εισπράξεων.
  • Απολύτως εναρμονισμένη με την νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα myDATA.
  • Δυνατότητα παρακολούθησης συμφωνιών (συμβάσεων) με πελάτες (Συμβάσεις).
  • Προσφέρει τη δυνατότητα μαζικής Τιμολόγησης των καταχωρημένων Υπηρεσιών αλλά και μαζικής Ανανέωσης όλων των Συμβάσεων.
  • Ενημέρωση Λογιστικής μέσω εξαγόμενου αρχείου.
  • Διαμόρφωση Τιμοκαταλόγου Υπηρεσιών
  • Παρακολούθηση υπολοίπων πελατών & Ταυτόχρονη ενημέρωση λογιστικών βιβλίων

 

  1. Διαχείριση Ταμείου / Χρηματοοικονομικά

Προσθέτει επιπλέον δυνατότητες στην εμπορική διαχείριση του  Λογιστικού Γραφείου.

  • Δυνατότητα χρέωσης πελατών προς Τιμολόγηση ή Είσπραξη.
  • Χαρακτηρισμός αξιών χρέωσης ως αμοιβές, έξοδα και πληρωμές για λογαριασμό πελατών
  • Αντιστοιχίσεις Παραστατικών / Ανοιχτά Υπόλοιπα / Ενηλικίωση Υπολοίπων.
  • Διαχείριση Δαπανών Λογιστικού Γραφείου
  • Παρακολούθηση Πολλαπλών Ταμείων (Καρτέλα Ταμείου)
  • Δίνεται η δυνατότητα πολυδιάστατης τήρησης Κέντρων Κέρδους (Τομείς).
  • Monitoring χρηματοοικονομικής θέσης (Εσόδων, Εισπράξεων, Εξόδων, Πληρωμών)

 

  1. Advanced Reporting – Dashboard – Customization

Δυνατότητα άντλησης δεδομένων (οικονομικών και μη) ως προς την εξαγωγή συμπερασμάτων / αποτελεσμάτων σε επίπεδο παραγωγικότητας του προσωπικού (χρόνοι απασχόλησης). Δυναμικά Reports και γραφήματα για «άμεση»αξιολόγηση οικονομικών μεγεθών.

  • Δυνατότητα υλοποίησης εξειδικευμένων λύσεων σύμφωνα με τις ανάγκες του Λογιστικού Γραφείου (απαραίτητη προϋπόθεση η Ανάλυση των απαιτήσεων και η ύπαρξη του module Customization II).
  • Πληθώρα φίλτρων και παραμετροποιήσεων σε επίσημες και πληροφοριακές εκτυπώσεις
  • Προφίλ εκτυπώσεων για άμεση εκτέλεση πρότυπων εκτυπωτικών με ένα κλικ
  • Εκτύπωση σε χαρτί, εξαγωγή σε όλες τις γνωστές μορφές αρχείων (.pdf, .xls, .doc, κλπ.).

 

Σύντομη Παρουσίαση Pylon CRM Λογιστών (30 λεπτά)

 

 

 

 

 

 

Θέλω Προσφορά    Θέλω Παρουσίαση    Θέλω Εκπαίδευση